قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی

مقاطع فولادی متنوعی در دنیای صنعت وجود دارند. یکی از پرکاربرد ترین این مقاطع ، قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی است که در تولید  و ساخت انواع سازه ها کاربرد دارد .

این دست از مقاطع فولادی که به مقاطع طویل نیز شناخته می شوند خود شامل انواع دیگری نیز می گردند که در ادامه بطور مختصر شرح داده می شوند. قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی عموما از تغییر شکل بیلت و شمش ها و از تغییر شکل ورق های فولادی بوجود می آیند.

تفاوت قوطی و پروفیل صنعتی و غیر صنعتی

مهمترین تفاوت قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی ، ابعاد، وزن ، ضخامت و در برخی موارد نوع آلیاژ است. بطوری که در نوع ساختمانی و صنعتی بدلیل آنکه از این محصولات در ساخت سازه های بسیار مهم بکار می رود ، لازم است تا این محصول بنحوی ساخته شود تا دارای استحکام مناسب بوده که بتواند وزن های بالایی را تحمل نماید.

بیشتر بدانید ...

موارد استفاده

از این مقاطع در تولید ساختمان ، پل ، اماکن صنعتی ، کارخانه جات و سوله ها و سایر مصارف صنعتی ، استفاده می شود. قوطی و پروفیل صنعتی و ساختمانی در واقع مواد اولیه مورد نیاز برای ساخت سازه ها وابنیه های بزرگتری است که این محصول اولیه مهم خود از دو طریق تولید می شود که در ادامه به توضیح مختصر آن خواهیم پرداخت.

در کل قوطی و پروفیل صنعتی ، از تغییر شکل بیلت ها و شمش ها و یا از تغییر شکل و زوایه دار نمودن ورق سیاه فولادی ، تولید می شوند. برای درک بهتر این مسئله به قسمت اخبار و مقالات مراجعه نماید.

انواع قوطی و پروفیل صنعتی

در بازار ، انواع قوطی و پروفیل عرضه می گردد که در خانواده قوطی ها شامل قوطی های ۲۰ در ۲۰ تا ۶۰ در ۶۰  برای قوطی هایی با ضخامت ۱ میل و همچنین قوطی های ۲ الی ۴ میل شامل قوطی های ۲۰ در ۲۰ الی ۱۴۰ در ۱۴۰ را شامل می گردد. از طرفی پروفیل هایی نظیر انواع چارچوب که پرفروش ترین آنها چارچوب فرانسه است ، نبشی ، ناودانی ، سپری ، کلافی و لنگه دری نیز جزء بیشترین پروفیل های موجود در بازار است.

البته قوطی ها و پروفیل ها از نظر جنس آلیاژ نیز طبقه بندی های متنوعی دارند که پیشنهاد می شود برای کسب اطلاع بیشتر از آنها ، به وبلاگ سایت مراجعه نمایید. شرکت توسعه سبز ارکید از بین انواع قوطی ها و پروفیل هایی که در سطح بازار موجود است ، محصولاتی که در ادامه معرفی میگردد را در فروشگاه خود ارائه می دهد. می توانید برای آشنایی بیشتر با محصولات ارائه شده در سایت به فهرست سایت مراجعه نمایید. همچنین چنانچه از پیش از خرید خود اطلاع دارید میتوانید با مراجعه به  فروشگاه ، اقدام به ثبت سفارش و خرید نمایید.

آدرس دفتر مرکزی:

تهران - میدان صادقیه - بلوار آیت اله کاشانی - خیابان بهنام.

۰۲۱۴۴۰۳۳۵۱۵
۰۲۱۴۴۰۱۸۸۰۲
۰۲۱۴۴۰۴۰۷۰۱
۰۲۱۴۴۹۷۶۱۹۸

آدرس دفتر فروش:

تهران - بازار آهن شاد آباد - خیابان هاشمی - خیابان ایمن - بلوک ۹ جنوبی - پلاک ۳۶۷.

۰۲۱۶۶۶۷۳۵۵۸
۰۲۱۶۶۶۷۳۵۱۳
۰۲۱۶۶۶۷۲۱۷۷

© ۲۰۲۳ کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ بوده و متعلق به شرکت توسعه سبز ارکید است

آدرس دفتر مرکزی:

تهران - میدان صادقیه - بلوار آیت اله کاشانی - خیابان بهنام.

۰۲۱۴۴۰۳۳۵۱۵
۰۲۱۴۴۰۱۸۸۰۲
۰۲۱۴۴۰۴۰۷۰۱
۰۲۱۴۴۹۷۶۱۹۸

آدرس دفتر فروش:

تهران - بازار آهن شادآباد - خیابان هاشمی - خیابان ایمن - بلوک ۹ جنوبی پلاک ۳۶۷

۰۲۱۶۶۶۷۳۵۵۸
۰۲۱۶۶۶۷۳۵۱۳
۰۲۱۶۶۶۷۲۱۷۷

© ۲۰۲۳ کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت محفوظ بوده و متعلق به شرکت توسعه سبز ارکید است و هرگونه کپی برداری از مطالب وب سایت بدون ذکر منبع ممنوع است.
error: محتوا محافظت شده است !